DEL 4 !!!

Del 4

 

 

Jenny

satt och nynnade på en av Tokio Hotel’s låtar Reden. Jag kände hur varm jag blev i kroppen av att jag skulle få träffa Tokio Hotel och speciellt Tom Kaulitz. Han va min största kärlek och han var så snygg. Jag sneglade på Felicia som satt och pillade på sin mobil för att vara beredd med kameran
- Tom är min så flörta inte med han. Kollar på henne och flinar
- jag har inte tänkt sno han från dig heller. Sa hon lätt tillbaka och kollar lite grinigt på mig. Hon hade nog vaknat på fel sida idag. Tänkte jag och kollar mot dörren och väntar på att killarna ska komma in.

Tom

Vi killar klev ur våran buss bak vägen vid arenan där vi skulle spela i kväll och våran vakt Tobi öppnade bak dörren åt oss och jag kliver in efter Bill som jag alltid brukar göra.
- Sveriges brudar är fan så heta. Sa jag rakt ut och kollar på Bill och klistrar på mitt sexiga leende
- är det ända du tänker på eller? Sa Bill lite irriterande och blängde surt på mig
- Sometimes. Flinar mot han och går in i hissen som fanns där.


Kommentarer
Postat av: Renate

Bra:)

2009-10-26 @ 00:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0